This article was automatically translated by AI.
Bite The Bullet CD in Freedom

News

Bite The Bullet CD in Freedom

Datum
10.11.2006
Autor
Sultan_o_p
1 Kommentar
Finally, the time has come. After the split 7" with the Detroit HILLSIDE STRANGLERS, the first BITE THE BULLET full-length album "THE RETURN OF THE UNRICH & UGLY" has found its freedom at BadDogrec. Therefore, the corresponding release party will take place on December 15, '06 at the Berlin Thommy Weissbecker Haus. Joining us will be the PUNCH UP POGOS from faraway Spandau, as well as THE RUCKERS from Friedrichshain. So come in droves and keep an eye out for the flyers... A tour across the republic is finally planned for 2007. For more specific information: www.bitethebullet.de.
Sleini 11.11.2006

Na das ist doch ne feine Sache !! Dann kommt auch mal nach Hamburg !! Da hat euch doch bestimmt jemant ein paar Addis für Läden rüber gemailt (zwinker , zwinker) :lol:.. na dann hoff ich mal das es was wird hier in HH...man wird sich sehen, hoff ich !!!!

Kommentar schreiben

Max. 2.000 Zeichen

☆ STAY LOUD ☆